1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Pokud se zbožím nejste z nějakého důvodu spokojeni, je možné ho vrátit. Vrácené zboží nesmí nést stopy užívání, musí mít všechny visačky a nepoškozený původní obal. V tomto případě je třeba zboží spolu s formulařem Odstoupení od smlouvy (vytisknout) zaslat zpět na adresu:

Česká republika: Slovensko:

Modanelli

Joanna Šrámková

PO BOX 11

739 53 Hnojník

Modanelli

PO.BOX 5

023 14 Skalite

Kupující - spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést jmeno a přijmeni, datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

2. Reklamace.

Zbozi odešlete vraz z opisem, důvod reklamace a stručně popište vadu, Vašim jmenem a přijmenim na adresu

Česká republika: Slovensko:

Modanelli

Joanna Šrámková

PO BOX 11

739 53 Hnojník

Modanelli

PO.BOX 5

023 14 Skalite

Kupující může u prodávajícího reklamovat zboží. Pokud reklamace bude uznana, kupujici ma nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Při vyřizování reklamace platí zákonná lhůta 30 dní.   

V případě reklamace zboží Vás prosíme o následující postup:

Informujte nás nejdříve a domluvíme se na dalším postupu.

Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou !.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku a nesprávnou manipulací.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

V souladu s nařízením EU č 524/2013
Spotřebitel může využít mimosoudní způsoby podávání stížností a žalob. Chcete-li použít možnost smírného řešení sporů týkajících se on-line nákupu, může spotřebitel podat stížnost, např prostřednictvím internetové platformy ODR dostupných na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

3. Výměna zboží.

Informujte nás nejdříve a domluvíme se na dalším postupu.

Kupující - spotřebitel může vymenit oblečeni do 10 dnů od převzetí zboží.
Pokud jste (kupující - spotřebitel) obdržel/-la v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, barvou apod. zašleme Vám výrobek nový - dle dohody. Zboží nesmí nést stopy užívání, musí mít všechny visačky a nepoškozený původní obal. Účtováno Vám bude pouze poštovné.

Zboží nezasílejte na dobírku, v tomto případě nebude převzato.