Když se řekne reklamní textil, možná vás napadnou klasická bavlněná trička bílé barvy, na jejichž plochu lze obtisknout poměrně velké množství reklamních nápadů. S tričky s potiskem se také setkáváme naprosto běžně a spíše objevíte na ulici deset lidí s potištěným tričkem, než sotva tři lidi s tričkem bez potisku.
Reklamním textilem však rozumíme i jiné předměty a mohli bychom si tu připomenout některé, s nimiž lze slavit minimálně stejný úspěch, jako s bavlněným trikem.
Kšiltovka – výhodou kšiltovek je, že se nosí na hlavě nad obličejem, a obličej je právě místo, kterého si povšimne každý. Málokdo přehlédne na kšiltovce nápis, vaše logo, fotku, malbu, poutavý text a další typy potisků. Kšiltovky jsou vhodné jak do města, tak i do přírody při pobytu na dovolené nebo na výletě.
Mikina – mikiny mají větší gramáž a bývá to velmi kvalitní textilie. Obliba potisku na mikinách je prakticky stálá a tímto způsobem lze propagovat prakticky cokoli. Potisk nebo výšivka tu mohou mít pouze decentní podobu, anebo mohou zabrat celou plochu předního a zadního dílu. Buďte však obezřetní a volte taková témata potisku mikin, co nejsou trapná, a kterých je dnes plný Internet, zejména se to týká sexu, alkoholu (piva), nedostupných drahých aut a různých typů destrukce i ponižování.
Plavky a spodní prádlo – velmi intimní záležitost, ale nesmírně atraktivní a zajímavá. Jestliže zvolíte vhodné téma, a rozhodně by nemělo být erotické či dokonce perverzní, docílíte tím značného úspěchu nejen u mužů, ale i u žen. Potisk těchto textilií bývá vhodným námětem pro dárky k narozeninám, pro svatební dary nebo seznamovací večírky.
Ostatní textil – teoreticky lze tisknout skoro na jakýkoli textil, to znamená, že můžete požádat o potisk ručníků, utěrek, deštníků, ale i ponožek a podkolenek, zimních čepic, zástěr, šálů či rukavic, batohů, bund, kabátů, kapesníků a mnoha dalších textilních výrobků.
Proč může být ukončení členství ve výboru SVJ náročné
Společenství vlastníků jednotek najdeme dnes v podstatě v každém paneláku, kde nahradila dříve obvyklá družstva. A je pravdou, že jsou podstatně vhodnější do moderní doby, tedy alespoň prozatím. Je velmi pravděpodobné, že v budoucnu se vyvine i jiná forma, která následně tato společenství nahradí. Prozatím se však musíme spokojit s nimi. Jako každá právnická osoba, […]